[ENG][GER] Buildings, Types, Areaflags, Zombie Spawn, Player Spawnpoints

• [ENG] Translation

DayZ Editor:

New buildings, bases and towns have been added to the map. You can find the locations of the new buildings on the map at the end of the text. A bridge was also created, which makes it easier to get to the northeast of the map!

Types:

The types have been reworked so that more ammunition spawns. The lifetime and restock of certain items have been changed, as well as mushrooms have now been added so that a good stew can now be prepared using the Mod MassManyItemOverhaul.

Area flags:

Tier3 and Tier4 area flags have been revised. Now there are a lot more items spawning in the rather cold parts of the map, or in the places that are currently a little harder to reach!

Zombie Spawn:

The zombie spawn was adjusted in many places on the map. There are currently no static spawned zombies. The zombies will now spawn dynamically as long as you are nearby. So be careful, especially in the big city in the North!

Player Spawnpoints:

Last but not least, I refined the player spawn points and put them closer together and placed them in regions that are not so dangerous for the start! Also for this I added a map at the end, where about the player spawn points are.

[GER] Übersetzung

DayZ Editor:

Neue Gebäude, Basen und Ortschaften wurden der Map hinzugefügt. Die Orte der Neubauten findet ihr auf der Map am Ende des Textes. Auch wurde eine Brücke erschaffen, welche es erleichtert in den Nordosten der Map zu kommen!

Types:

Die Types wurden überarbeitet, damit auch mehr Munition spawned. Die Lifetime und Restock gewisser Items wurden verändert, sowie wurden Pilze nun hinzugefügt, um über die Mod MassManyItemOverhaul ein guter Eintopf (Stew) sich nun zubereiten lässt.

Areaflags:

Tier3 und Tier4 areaflags wurden überarbeitet. Nun spawned auch einiges mehr an den ziemlich kalten stellen der Map, bzw. an den Orten, welche derzeit etwas schwerer zu erreichen sind!

Zombie Spawn:

An vielen stellen der Map, wurde der Zombiespawn angepasst. Derzeit existieren keine statisch gespawnten Zombies mehr. Die Zombies werden nun dynamisch, insofern man sich in der Nähe befindet, gespawned. Seid also vorsichtig, überhaupt in der großen Stadt!

Player Spawnpoints:

Am Ende habe ich noch die Player Spawnpoints verfeinert und enger zusammen gesetzt, bzw. an Regionen gesetzt, welche nicht so gefährlich für den Start sind! Auch hierzu habe ich eine Karte am Ende hinzugefügt, wo sich so ca. die Player Spawnpoints befinden.

BUILDINGS

PLAYER SPAWNPOINTS

"Aber was uns bleibt, wenn wir Menschen verlieren, das sind doch ihre Ideale!"

"Möge meine Gnade meinen Zorn überwinden!"